سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

گروه حوادث: یکی از فرش فروشان بازار تهران با شلیک ۷گلوله به قتل رسید.

ساعت 7صبح دیروز شهروندان در بازار فرش تهران در خیابان مصطفی خمینی صدای تیراندازی شنیدند و بعد از خارج شدن از مغازه‌های خود مرد مسلحی را دیدند که ترک یک موتور نشست و متواری شد. آنها همزمان خودروی گلفی را دیدند که نبش یک کوچه پارک شده بود و یکی از بازاریان معروف روی فرمان ماشین غرق درخون افتاده بود. بلافاصله موضوع به پلیس اطلاع داده شد و دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پایتخت به همراه بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند.

در بررسی‌ها مشخص شد که قربانی مرد 64ساله‌ای است که بر اثر شلیک گلوله به کام مرگ رفته است. وی صاحب یکی از فرش فروشی‌های بازار بود که مقابل مغازه‌اش به قتل رسیده بود. کارآگاهان در نخستین مرحله به تحقیقات میدانی پرداختند که یکی از شاهدان حادثه به مأموران گفت: امروز صبح در خیابان مصطفی خمینی در حال رفتن به محل کارم بودم که ناگهان مرد مسلحی را دیدم که مقابل خودروی گلف (فاصله 2متری) ایستاده بود و دیوانه وار شلیک می‌کرد. پشت فرمان خودرو هم مرد میانسالی بود که قصد داشت ماشینش را پارک کند که با دیدن مرد مسلح غافلگیر شده بود.

وی ادامه داد: عامل جنایت بعد از تیراندازی پا به فرار گذاشت و به سمت کوچه‌ای رفت، من نیز به‌دنبال او رفتم که ناگهان وی سوار موتوری شد که راکب آن منتظرش ایستاده بود و در یک چشم به هم‌زدن هردو فرار کردند.بعد از اظهارات شاهدان حادثه، مأموران 7پوکه در مقابل خودروی مقتول پیدا کردند و چون سرقتی در محل صورت نگرفته بود فرضیه قتل با انگیزه انتقام‌جویی قوت یافت به همین‌خاطر تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند و در تجسس‌های خود دریافتند که مقتول با یکی از آشنایانش اختلاف مالی داشته که به گفته شاهدان مرد مظنون پیش از این چندین بار مقتول را به مرگ تهدید کرده بود. آنچه مسلم بود قاتل آشنا از آنجا که می‌دانست مقول هر روز زودتر از بقیه مغازه‌داران به محل کار خود می‌رود به همین‌خاطر از صبح زود در مقابل مغازه‌اش کمین کرده بود تا نقشه جنایت را اجرا کند. به گزارش همشهری، تحقیقات پلیسی برای بازداشت مظنون آشنا آغاز شده است تا معمای این جنایت مسلحانه آشکار شود.

کد خبر 226889
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز